Wat kan ik met het submenu 'Afwezigheid'?

Onder het submenu ‘Afwezigheid’ vindt u de volgende tabbladen:

Afwezigheidsverzoeken:

Als HRM manager, vindt u hier de afwezigheidsverzoeken van het personeel welke aan u toegewezen zijn. Wanneer zij een verzoek indienen, kunt u er hier voor kiezen ze goed te keuren, of af te wijzen.

U kunt er ook voor kiezen een nieuw verzoek aan te maken.

Overuren huidig jaar / Overuren voorgaande jaren:

Wanneer één van uw medewerkers overuren schrijft wordt dat hier weergegeven. U kunt er ook voor kiezen deze zelf te registreren.

Handmatig overschrijven:

Wanneer er nog uren over zijn van voorgaande jaren kunt u ervoor kiezen deze handmatig over te schrijven naar dit jaar.

Afwezigheidsuren:

Hier kunt u filteren op reeds gebruikte uren.

Saldo verlof uren:

Hier ziet u een overzicht van al uw medewerkers en de afwezigheidsuren die ze nog over hebben, u kunt er voor kiezen deze te herrekenen.

Ziekte:

Hier ziet u een overzicht van alle geregistreerde ziekte uren, daarnaast kunt u een nieuwe ziekteperiode toevoegen, en een huidige sluiten.